Powered by Smartsupp

Od 14.2. do 16.2. máme zavřeno. Přijaté objednávky budeme vyřizovat až v pondělí 19.2. Děkujeme za pochopení.

Bef - Twin 8 N II Passive

Doprava zdarma
97 361 Kč
Na objednávku - Toto zboží nemáme běžně skladem, a je pouze na objednávku. Před nákupem doporučujeme dotázat se na aktuální dostupnost prostřednictvím dotazu.
ks

 

           Návod na stavbu krbu s vložkou Romotop HEAT T 3g 70.50.01

 

           Návod na stavbu krbu s vložkou Romotop - DYNAMIC WB 2g 66.50.01P

 

Nová propracovaná řada pasivních krbových vložek určená pro pasivní a nízkoenergetické domy, u kterých se provádí Blower Door test, což je test vzduchotěsnosti objektu. Krbové vložky se vyznačují velmi nízkým výkonem, vysokou účinností a maximální těsností topeniště, které je vyloženo masivním akumulačním materiálem carcon. Carconové tvarovky mají speciální tvar, který optimálně usměrňuje tok spalin.

Samozřejmostí u vložek BeF Twin II Passive je splnění těch nejpřísnějších evropských emisních norem a limitů.

Řada průhledových krbových vložek BeF Twin II Passive splňuje přísné technické, ekologické normy a vyznačuje se vysokou účinností. Průhledové prosklení krbové vložky je skvělým řešením, které propojuje hned dvě místnosti. Tyto krby jsou rovněž uzpůsobené na zadní přikládání. V jedné místnosti tak přikládáte a vynášíte popel, ve druhé jen sledujete živý oheň. Vyjímečné pasivní průhledové krbové vložky přináší teplo i radost z živého ohně, proto jsou jedním z nejoblíbenějších řešení pro Váš dům.

  • Oproti starším modelům je v ohništi masivnější vrstva akumulačního materiálu carconu, který byl speciálně vyvinut pro naši firmu, a to až o 100 %. Díky tomuto nejmasivnějšímu materiálu na trhu, vydrží déle nahřáté topeniště.
  • Nový výsuvný systém zajišťuje plynulý, nejsnadněji ovládaný posun dveří a hlavně dokonale bezhlučný provoz. Toto řešení je nejkomfortnějším provedením, jaké tu kdy bylo. Výsuvný systém je vybaven dvěma závažími, která mají vlastní vodící osy. Propracovaný přítlak dveří zajišťuje dokonalou těsnost topeniště. Tento pojezd je nejlepší ve všech ohledech na evropském trhu.
  • Revoluční tvar spalovacích komor, které jsou konstruované na základě aerodynamických testů. Tím je dosaženo dokonalého modelu proudění spalin. Strukturovaný aktivní povrch carconů zachycuje partikulární částice s následným dopalováním.
  • Možnost varianty se zadními plnými dvířky je ideálním řešením pro přikládání paliva např. z technické místnosti.

 

Popis:

 

Model umožňující přikládání z jiné místnosti - jedny dveře prosklené a druhé plné, oboje otvíravé do strany

  • Vhodná do nízkoenergetických a pasivních domů
  • SplňujeBlower Door test
  • Klasické otevírání dveří do boku s kličkou potaženou pravou kůží
  • Dvoubodové zavírání dveří
  • Optimalizovaný tvar carconového topeniště vyvinutý pomocí aerodynamického modelu
  • Nejmasivnější akumulační materiál na trhu carcon, který je až o 100% silnější než u starších typů. Disponuje ale i mnohem větší akumulační schopností
  • Strukturovaný aktivní povrch carconů zachycuje partikulární částice s následným dopalováním
  • Oblíbený formát dveří s černě podbarveným sklem a kličkou potaženou pravou kůží
  • Regulace hoření u obou stran
  • Externí přívod vzduchu umožňuje připojení elektronické regulace hoření
  • Možno doobjednat čtyřstranný zazdívací rámeček s lemem 90st.

 

 

Materiály ke stažení:

 

Technický list

Energetický štítek a informační list výrobku

 

Jsme autorizovanými prodejci výrobků společnosti Bef Home

Parametry

Jmenovitý výkon 10 kW
Výška 1250 mm
Šířka 820 mm
Hloubka 552 mm
Hmotnost 198 kg
Prosklení rovné
Teplota spalin 240 °C
Průměr CPV 120 mm
Komínový tah 12 Pa
Průměrná spotřeba paliva 2,75 kg/h
Účinnost spalování 80 %
Materiál ohniště ocelové s výstelkou
Počet vrstev skla jednosklo
Napojení vzduchu z exteriéru ano
Průměr spalinového hrdla 200 mm
Krycí rámek ano (nutno dokoupit)
Bezroštové ohniště bezroštové (s roštem za příplatek)
Otevírání výsuvem dvířek ne
Hloubka ohniště standardní
Zadní přikládání ano
Emise CO (při 13% O2) 0,0993%
Objemový proud spalin 9,3 g/s
Prach ve spalinách (při 13% O2) 30 mg/Nm3